Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Cerebrate | użytkownik

imię i nazwiskoDaniel M adres zarejestrowany01.12.2003 @08:28:29 ostatnio na stronie23.05.2017 @11:26:52



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.danielmikulik.pl Gadu-Gadu1419883
digarty88 komentarze2075 posty na forum115

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~elimo    21.04.2008 @22:19:41
dzięki za konstruktywny koment, odbicie nie z ps, w 3ds jako enviroment, materiał to nie chrom tylko polerowane srebro, dlatego tak odbija pzdr
~mis3k    17.04.2008 @07:21:39
no nie do końca.. tylko uważam, że trzeba ważyć słowa. Dlatego raczej nie komentuje innych prac.. ale teraz to się zmieni.. chyba też zacznę wytykać wszystko co mi się nie podoba, bo jak na razie to wszyscy mi jadą po całości, a ja tylko z grzeczności nie ripostuje.. no ale skoro tak.. też będę obiektywny..
~KreZeL    16.04.2008 @23:15:32
smialo
~mis3k    16.04.2008 @16:58:45
dzięki za komentarz, co prawda ja bym się wstydził tak napisać, ale... kazdy ma swoje podejście... pozdr
~Thanais    04.04.2008 @11:16:14
Dziękuję pięknie Danielu i pozdrawiam!
~stchu    01.04.2008 @14:35:26
a co do gry, to na luzie: http://images26.fotosik.pl/185/9dad104a0238fbd8.png
btw dzieki za krytykę. jakbys mógł to mozesz wiecej napisac na ten temat, bo widze ze sie znasz
~stchu    01.04.2008 @14:33:13
~stchu    01.04.2008 @14:23:46
geometria jest połamana bo to model low poly. robiłem go pod grę, wiec nie chciało mi sie juz pod render zaokrąglac siatki
~Fanuel    30.03.2008 @20:27:51
no wiem ze ta łyżka tandetna... bo to stara praca.. :/ była by lepsza jak bym materiał wziął gotowca ale ja nie lubię takowych...
~KreZeL    19.03.2008 @10:08:16
ano. w zalorzeniach konkursu jest ze po dziobie nie moszna mazac
+Tofiq    03.03.2008 @01:00:49
calkiem mozliwe ze kuleczka nie pasuje.. wlasciwie to nawet masz racje
Ale pewnie bede jeszcze experymentowal z takimi "spline'owymi" klimatami wiec na pewno bedzie lepiej

pozdro
~slitmen    26.02.2008 @14:42:00
dzieki....
~anyzraj    20.02.2008 @20:10:42
dziekuję za ocenę.
~Ptaku    13.02.2008 @10:59:44
myślę, że wszystko, nie widzę tam żadnych błędów jedyne czego mogę się przyczepić to ta niebieska kulka - jeśli jest zrobiona ze światła, to nie może rzucać cienia, ale to Ty decydujesz z czego ona jest więc słaby to punkt zaczepienia :D
_______
~CYBEVHS    13.02.2008 @10:46:31
Używałem tylko 2 fotek ze stoku..:D...Rozlanego wina w zlewie i faktury blachy...pozatym tylko ołówek i pędzel w PSie..:D
~Ancymoon    08.02.2008 @19:21:09
właśnie tak miało być - lekko, mgliście; w kontraście do ruin.
+Tofiq    08.02.2008 @14:49:44
dzieki
a tak jakos wyszło ze dwułapny jest
~MyszkaOne    07.02.2008 @14:35:30
Tak szczerze to ja nie modelowalam, wzielam gotowe meble. Bo nie o modelowanie mi chodzilo. Ale rozumiem i dzieki za komentarz
~MyszkaOne    07.02.2008 @14:29:22
Szkolnych? A jakie to szkolne z vraya? Dopiero co go zalapałam wiec nie da sie tak odrazu wszytskiego.
~Nieboszczyk    04.02.2008 @20:10:01
TAK LENTILKI
~Fanuel    03.02.2008 @01:14:38
"i co niby w tym takiego ciekawego??" kolory man, kolory...
~malama    02.02.2008 @09:44:33
~pink1985    02.02.2008 @01:18:19
wygląda ciemno prze zmoja nieudolność ale zaplanowane sa duuuzzeee okienka http://img216.imageshack.us/my.php?image=44049656zu5.jpg

są tez zaplanowane w dachu ale nie mialam czasu ich wyciac :Dbo całośc robiłam an złamanie karku pachołki fakt byc moze sie nie trzymają sie skali :Dzałóżmy ze jest to konkurs skoków kucyków, ok ? ale jak wpsomniałąm spieszyłam sie chodzilo mi o samo przedstaiwenie koncepcji w wziazku z tą durną budką, za barierką sterylnie .. jzu sie tłumacze ... cięzko mi było znalezc jakies ciekawe reklamy z tych końskich stuffów

dzięki za koment
_______
Kto się nie rozwija, ten w rzeczywistości się cofa.
~paweu    30.01.2008 @09:39:34
hehedzieki i pozdrawiam!
~Rosenkreutz    28.01.2008 @19:43:44
No ogólnie bardzo dobre za cały kształt licząc także animacje itd. Bo sama postać żołnierza wygląda jakby była low poly. I chociaż nie dostrzegam tam jakiś kanciastych krawędzi to postać wygląda troche tak rysunkowo i nie chodzi mi tylko o ręce ale ogólnie o całą postać żołnierza. Nie wiem jakie było zamierzenie bo w animacji na tej stronie prezentuje się to dobrze ale jednak sam taki render ocenił bym na max "dobre".
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 26 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt