Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Cerebrate | użytkownik

imię i nazwiskoDaniel M adres zarejestrowany01.12.2003 @08:28:29 ostatnio na stronie23.04.2017 @18:51:05



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.danielmikulik.pl Gadu-Gadu1419883
digarty88 komentarze2075 posty na forum115

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Leto    10.11.2006 @19:29:28
masz przezroczysta
~Leto    10.11.2006 @14:53:46
prosze bardzo, zapalilem ja.
~manon    09.11.2006 @22:30:32
fajna ta rzezba dzieki
~kilanziom    07.11.2006 @08:02:14
hyhy, wcale ne miałem zamiaru sie z Tobą żegnać Dan.
_______
Człowiek secesja.
~malama    03.11.2006 @10:00:07
podobalo Ci sie

~malama    02.11.2006 @15:09:16
+Tofiq    31.10.2006 @12:56:42
nastepna scenka to chyba BARDZIEJ powalająca powinna byc Idź do przodu..

ps. tez nie lubie siedziec nad juz zrobiona scena.
~robertk    30.10.2006 @21:50:20
vray jest realistycznym renderem, umożliwiającym rzeczywiste oddanie cech materiałów, luminacji itd itp - wiesz o tym - i stąd to porównanie.
Jak na pierwszy Twój render w vray`u wyszło Ci rewelacyjnie, ale nie będę oceniał wyżej tylko dlatego, że to Twoje pierwsze doświadczenie z tym rendererem.
Jestem pewien, że kiedy zrobisz ponowne opracowanie tej sceny za miesiąc zrobisz to właśnie na cacy. Sam nie znam więcej niż powiedzmy 30% możliwości vray`a. Pokazuję tutaj wizki wykonane przeze mnie przy użyciu vray`a i smieszy mnie ocena rewelacyjna za opracowanie warte co najwyżej noty powyżej przeciętnej. Zresztą sposób oceniania prac... heh... dopowiedz sobie sam
+Tofiq    30.10.2006 @21:33:25
a propos komenta robertk'a - nie da sie nie porownywac
+Tofiq    30.10.2006 @21:30:07
zaskoczyłeś mnie. i powaliłeś. odwaliłeś kawał dobrej roboty.. prawie wszystkie szczegóły oddtworzone.. ale klimat ma swój, i dobrze. Jej.. podziwiam ze Ci sie chciało to robić wszystko. I ciesze sie ze moje zdjecie (jedyne w galeri) moglo byc dla CIebie inspiracją.

ps. Ta scena ma potencjał.kolejne 2, 3 tyg pracy i zrobisz z tego lepsza grafikę niz oryginał... Albo po prostu następną scenę zrobisz full-wypas-w-kosmos

~elMisti    30.10.2006 @15:46:24
dzieki za koment czlowieku
_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~poor    30.10.2006 @12:40:28
dzięki za uwagi - święta racja - nieomieszkam skorzystać z Twojich podpowiedzi
Pozdrawiam - rowerek ekstra sprawa
_______
KURIOZUM http://www.kuriozum.pl wpadnij i opisz słowem
-MLoDY47    29.10.2006 @23:40:12
no to szykuje sie grubo
-MLoDY47    29.10.2006 @22:57:52
hehe smialo ja czekam na ta scene z rowerkiem
-MLoDY47    29.10.2006 @20:44:24
czesc - pajeczyna proste sprawa http://www.apophysis.org wygeneruj fraktala jaki ci odpowiada i naloz na texture jako transparency map ( magik nie zdradza swoich sztuczek ale masz fajne pracki to czemu nie
~manon    29.10.2006 @20:16:42
Witam
Czy modyfikatorow to napewno ale to zazwyczaj tylko poczatek reszta to wyobraznia
pozdrawiam
-MLoDY47    29.10.2006 @02:04:37
post dziekuje za kamoentarz i ocenke i ciesze sie ze sie podoba
~dracula    29.10.2006 @01:15:26
coz wszystkim nie dogodze mnie sie podoba i to jest dla mnie najwazniejsze
_______
Zapraszam do mojej galerii i komentowania. Prawdziwa podróż ku odkryciu składa się nie z poszukiwania nowych pejzaży lecz obserwacji nowymi oczami Marcel Proust
~robertk    29.10.2006 @00:09:53
dzięki za odwiedziny
jak załatwić taką pracę? hmmm... trzeba węszyć, szukać i równolegle pracować nad jakością opracowań -> konkurencja nie śpi :D
A to żółte na jednym z renderów to portfenetr (francuski balkon).
Nie ma mocowań, ale nie miałem na zrobienie tego tematu zbyt dużo czasu
Pozdrawiam
~tediber    28.10.2006 @01:46:07
byłem pewien, że one są z modfeliny czy cuś :D
+Tofiq    26.10.2006 @09:59:22
heh..wlasnie teraz zauwazylem ze "zerżnąłeś" rowerek z mojego zdjecia

To bylo całkiem spore okno, jakies 1.2x1.8 [m] i dosc mocne światło. Jak sie przypatrzysz na moim zdjeciu to tam gdzie sie koncza schody (o gory, lewo) to jeszcze z jakis metr w góre i zaczyna sie okno . I to bylo w takiej jakby klatce schodowej jak sa w starych kamienicach.. zreszta podobnie jak na Twojej grafice.Mysle ze sobie poradzisz. Jak cos to moge poszukac i zapodac Ci inne zdjecia z tamtej kamienicy (ale one juz nie sa takie ladne, ale daja oglad sytuacji). POzdrawiam! Powodzenia!
+Tofiq    21.10.2006 @14:53:19
aha...co do mapowania.. powiedzmy ze w swoich prackach stosuje pare trickow ktorych nie bede ujawnial
+Tofiq    21.10.2006 @14:51:58
Co do "TheRest". Tam nie ma znaczenia czy to metal, skora czy cokolwiek innego..liczy sie wrazenie, to jak Ty (jako widz) to odbierasz...
A "parter" to jest zdjeciebtw..podobnie wyszlo w ulozeniu jak Twoja grafika..schody, okno..i wlasnie! popatrz sobie jak w realu sie swiatlo uklada..wieksze kontrasty sa. Powodzenia w dalszych prackach tego typu! Tez takie lubie.
+Tofiq    21.10.2006 @14:47:46
mimo wszystko jak na taki "stary i ponory" klimat za jasno tam jest imo. Takie ostre swiatlo przez kraty a reszta rowniez taka jasna? Moze za duzo odbic (bounces) ustawiles.
No wlasnie dlatego ze wszystkie textury w tej samej rozdzialce to podloga sie "rozjechala" wrzuc na sama podloge cos wiekszego.
btw. czym renderowales?
!JakkaS    18.10.2006 @16:28:50
Dzieki...
Poprzednia strona 1 ... 5 6 7 8 9 ... 26 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt